maandag 2 mei 2011

mini boekje

In april heeft Naomi een fotoshoot gewonnen met daarvan gratis 1 vergroting van uitzoeken. Natuurlijk worden er veel meer foto's gemaakt en hopen ze dat je alles neemt. Alle foto's erg mooi geworden en kon ik ze natuurlijk niet laten liggen!

ik heb ze nog even in het klein afgedrukt om te bewerken in een mini album, ik had de black & gold serie van for ever friends nog op tafel liggen en ben hier lekker mee aan de slag gegaan....









Gebruikte matrialen:
black & gold serie forever friends: papier, ribbon
border sticker, swirls en ster pons, rhinestones personal
 digistamp en een quote.



quote
leuk je dat langs kwam ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat.

fijne dag groetjes patricia

4 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,
    De foto's zijn prachtig daar moet je inderdaad wat moois van maken maar wat een leuk mini-album is dit geworden. Waar heb je trouwens die leuke naamstempel vandaan? Ik ben al heel lang op zoek naar zo'n leuke stempel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi mirande

    als je op het dikgedrukte DIGISTAMP klikt
    kom je op de site van sandra hier kun je deze bestellen met je eigen naam ;)

    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een schitterend mini boekje van gemaakt. Maar je foto's zijn ook heel mooi geworden.Ik ga ook gelijk even kijken voor die mooie stempel met je naam erop.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk miniboekje! Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen