zaterdag 1 oktober 2011

1/8 donate

goede avond,

inmiddels is het alweer oktober, de maand die roze gekleurd word om
extra aandacht te vragen tegen borstkanker !
zoals sommige van jullie al weten ben ik ambassadeur voor
dat houd in dat ik soms ergens sta met een stand vol leuke spulletjes, een presentatie moet geven of een cheque ontvangst mag nemen.

voor dit jaar hebben ze weer een andere leuke actie bedacht 1/8 donate
zoals je hieronder op de flyer kunt lezen.


natuurlijk kan ik als ambassadeur niet achterblijven, mijn actie is zoveel mogelijk boekenleggers verkopen. Deze maak ik zelf en verkoop ik aan vrienden, familie kennissen en misschien wel jou!
ik ben er als druk mee bezig (ik heb nog ff ;) 17 dagen ) zodra ik er wat meer af heb laat ik ze natuurlijk zien op het blog en kunnen ze in mijn shoppie besteld worden !

fijne avond
groetjes patricia

2 opmerkingen:

  1. Hoi Patrici,

    wat een mooi initiatief! Ik schrijf nog en blogberichtje over de candy die ik bij je gewonnen heb en zal meteen een beetje reclame maken. Ik heb ook nog niet superveel volgers, maar je weet maar nooit wat het oplevert.....
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Patricia,
    ik kom via GerJanne op jouw blog terecht en zal zeker eens kijken naar de boekenleggers binnekort :)
    Hopelijk heb je ook tijd om eens bij mij te komen kijken :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen