zondag 27 mei 2012

ff wat anders.... taart !

hallo allemaal,

wat een lekker weertje of niet dan hmm...
voor de verandering niet aan de slag met papier geweest maar met foundant...
vorige week ben ik bij mijn schoonzusje geweest "de taarten bakker" ik wilde graag de bassis leren van een taart maken en vooral leren hoe je de taart mooi bedekt kunt krijgen en hoe je de botercreme en het foundant moet gebruiken. Ze heeft aangeboden om me een "bassis workshop" te geven. Het was erg leuk om te doen en voor de 1e taart is ie best goed gelukt vind ik zelf.



de uiltjes zag ik in een boekje staan en vond het leuk om deze op mijn taart te maken, ook is de zijkant versierd met een mooie sier rand helaas heb ik daar geen foto van ...de bloemetjes heb ik na de hand nog voorzien van roze "snoep"parels.

fijn weekend nog
gr patricia

4 opmerkingen:

  1. Waaw Patricia,
    hoedje af want dat is echt prachtig !
    Heel goed gelukt hoor, dat doe ik je niet na !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg! Die uiltjes of vogeltjes zijn erg leuk!!
    En ja heerlijk dat weer! Geniet er nog van, morgen!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi patricia
    een erg mooie taart en zo smakelijk om te zien dat ik daar graag mijn tanden in wilt zetten:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen