maandag 25 juni 2012

12,5 jaar getrouwd

goede middag,

bedankt voor de reacties op de kaarten erg leuk om weer te lezen.
....nee wij zijn nog niet zolang getrouwd haha maar ik had wel een kaart nodig ! Op het blog van Krea Teja hebben ze challenge # 10 met als opdracht een "trouwkaart" met rond/halfrond.
nou sla ik mooi 2 vliegen in 1 klap ;) ik heb 2 kaartjes gemaakt voor het 12,5 jarig huwelijk was toch al lekker bezig...

sorry kaart is al weg zag later dat de foto waas is :(


 wat heb ik gebruikt:
cardstock , papier block kruidvat, flowers, roosjes, pareltakjes, stickers forever friends. uitgestansde ronde kaart, nestabillities, en de tekstjes zijn uit de
 printer.


ik zie jullie reacties graag tegemoed ;)
fijne dag
gr patricia

5 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    wat een eluek kaarten allebei!! Leuk met dat glimmende papier. Het is inderdaad moeilijk met fotogrferen als het weerkaatst, maar je kunt nog goed zien hoe het is, hoor!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi patricia
    nou twee echte trouwkaarten en dat komt zeker door dat mooie glimmende papier,echt twee juweeltjes!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Patricia en fijn dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja.
    groetjes paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve trouwkaart heb je gemaakt
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij kreateja

    groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaartjes!! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij Krea Teja :) Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen