vrijdag 26 oktober 2012

vintage tag

 hallo allemaal,
 
dit keer geen kaartje maar een tag!
een tijdje geleden kocht ik op de beurs een leuke mini kit voor deze tag
hij was erg leuk om te maken.
 
nog een handige tip:
toen ik de kit uit de verpakking haalde had ik allemaal "losse" embellisshments
deze kunnen snel op de grond vallen of onder je papier schuiven als je bezig bent...
daarom is te zien op foto 2 dat ik alle losse sprulletjes in een bakje heb gedaan. alles bij de hand makkelijk te pakken en het raakt niet zoek ;)

 
 
 met deze tag wil ik meedoen aan de challenge van hobby vision
 
 
 
 
 
 
 
leuk!
 
ik ben vandaag verwend door mijn moeder, ze heeft me mee genomen naar dr fish
in arhnem
 
 
waar we heerlijk met onze handen en voeten in het water hebben gezeten, waar intussen
de kleine visjes aan het "knabbelen waren"
haha het was even wennen maar onze handen en voeten zijn nu heerlijk zacht.
 
daarna zijn we nog even lekker wezen shoppen
en wat eten in de stad :)
het was een heerlijke dag !!!!
 
 
 
ik sluit zo af, morgen moet ik werken
lekker op tijd mijn bedje in ;)
 
fijn weekend
gr patricia

2 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende tag heb je gemaakt Patricia, ik vind hem prachtig, die challenge staat ook nog op mijn lijstje. En wat fijn dat je zo een leuke dag hebt gehad, hahaha lijkt me zo raar om die visjes aan je voeten te voelen knabbelen maar ja zachte voetjes en handen is dan ook wel weer fijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooi wat je ervan gemaakt hebt en ook nog genieten samen met je moeder dan kan volgens mij je dag niet meer stuk:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen