maandag 6 januari 2020



hallo allemaal,

het is een tijdje stil geweest hier op het blog, maar ik ben weer terug :)
je kunt me ook volgen op 


Het is wel leuk om te melden dat ik vanaf 1 januari in het design team zit van Craft Sensations en met hun spulletjes aan de slag mag gaan om jullie te inspireren.

ik zou nog wat "oudere"projecten plaatsten en regelmatig een leuke tutorial, waarmee je zelf aan de slag kunt als je dat leuk vind.






dit is mijn eerste inzending als gast designer een flip-flap boekje,
er kunnen een aantal foto's in en er zitten 2 tags in.




dit doosje heb ik ook gemaakt als gast designer, hier zit een klein rond mini album in.


graag toto de volgende blogpost :)

groetjes Patricia


1 opmerking:

  1. Welkom terug! gaaf dat je aan de slag mag met de spullen van Craft sensations! Wat je gemaakt hebt is een heel mooie binnenkomer!

    BeantwoordenVerwijderen