zaterdag 18 juni 2022

enveloppen kaart

 

Goede morgen,

vandaag laat ik weer een enveloppen kaart zien, dit modelletje is super makkelijk om te maken. Ook heb je niet veel nodig om toch wat leuks te maken. Deze heb ik eerder gemaakt met een andere maat envelop, je kunt iedere gewenste maat gebruiken, ook kun je de pocket smaller of breder maken als je dat wilt.


Ik heb als basis een enveloppe van 15 cm x 15 cm gebruikt, en 1 envelop door het midden gesneden en de delen op elkaar geplakt. Vervolgens heb ik de delen op elkaar geplakt en deze voorzien van designpapier uit de leuke kleine 15 cm x 15 cm blokjes.


De grote envelop heb ik aan de bovenkant open gesneden, en hier een label in gestopt, in het kleine vakje 2 rest stukjes cardstock. de label en de kaartjes heb ik met met voorzien van een "doodle" randje.



Tot slot, heb ik nog een paar blingetjes erop geplakt meer is er niet nodig.




wat heb ik gebruikt:





















Geen opmerkingen:

Een reactie posten