zaterdag 10 december 2022

kerstbal kaart en presentje


Goede middag allemaal,

Vanmiddag ook helaas mijn laatste blog bericht, heel erg jammer dat we niet als DT team door mogen gaan, maar ook weer meer tijd voor andere leuke dingen.

Ik wil iedereen heel erg bedanken voor het me doen reageren en lid zijn van de groep. Hopelijk zien we ou/jullie op ons eigen blog / facebook pagina we stoppen natuurlijk niet met onze grote hobby ;)


Ik deel dit keer 2 simpele creaties die ik heb gemaakt met behulp van het plaatjes boek van de kerst waar je kaarten mee kunt maken, ik heb ze dus een beetje anders gebruit ik heb 2 vellen gebruikt voor kaarten maar er dit dus mee gemaakt.
Ik heb nog wat extra gebruikt zoals bling steentjes (xenos), en goud papier.

voor de kestbal kaarten heb ik en tekenmal gebruikt en de 2 delen vervolgens met 3d tape op elkaar geplakt. Het woordje heb ik nog een keer op kraft papier geplakt en weer uitgeknipt daar zit ook 3d tape onder.


Voor het zakje heb ik een zakje chocolademelk (action) opgepimt, wat sneeuw in het zakje gestrooid en heb hier nog een zuurstokje bij in gestopt.




de laatste plaatjes heb ik op het zuurstokje en de verpakking geplakt, boven aan het zakje heb ik een strook designpapier geniet.


Aan het randje van het zakje heb ik typ-ex gesmeerd voor een leuk effect, een mooie goedkope oplossing voor nep sneeuw.


Voor iedereen hele fijne feestdagen en een voorspoedig 2023 !


Groetjes Patricia !





Wat heb ik gebruikt:




















 

1 opmerking: