zaterdag 9 juli 2011

Vintage Cadeau Enveloppe

hallo allemaal

Ik heb een leuk pakketje thuis gestuurd gekregen met spulletjes om wat mee te maken van guida, zij heeft een leuk scrapbook winkeltje in heino "love scrapping" ik ben nog bezig met 2 andere projecten maar deze wilde ik al even heel graag laten zien ;)


vintage cadeau enveloppe

Aan de binnenkant heb ik een pocket gemaakt waarin ruimte is voor een cadeau kaart!

spulletjes die ik heb gebruikt:
Papier:Bello Pastello
Flowers: diverse soorten.
Kant/lint: heel mooi van marianne design
embellishment: parel takjes, knipvel marianne design.
gereedschap: stans doodle hickey vlinder, stans tim holtz randen
nestabillities. 


sorry het lukt niet om hem recht te krijgen ;(






Het is alweer even geleden dat ik wat heb geplaatst, maar ik ben erg druk met afscheid op school als klassenmoeder en ben druk met mijn kast op/uit ruimen. dinsdag gaan we een nieuwe kast kopen voor al mijn hobby spullen :)

fijn weekend
gr patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten