vrijdag 10 februari 2012

draaikaart hart

goeden avond,
zoals beloofd hier 1 van mijn laatst gemaakte kaartjes, ik zag weer een heleboel leuke challenges dus heb mijn spulletjes bij elkaar gepakt en ben lekker aan de slag gegaan.

het idee is al "uit de oude doos" het is namenlijk een draaikaart geworden in de vorm van een hart. als je er aan draait komen de volgendewoorden tevoorschijn:
xxx,  luv u, en valentijn



 
ik vind hem zelf best leuk geworden. met deze kaart wil ik graag mee doen aan de volgende challenge :
scrap & more - liefde en valentijn


wat heb ik gebruikt:
cut out - daisy 7 dandelion, hekje - marianne design, flowers, bedel, tekst stickers
flower punch - takjes, cardstock, maya design papier en splitpen - tim holtz


leuk dat je weer eens langs gekomen bent, ik vind het leuk als je een reactie voor me achter laat :)

fijne avond
groetjes patricia

2 opmerkingen:

  1. hoi patricia
    een erg leuke en lieve kaart en zeker precies goed in deze tijd met al die valentijn!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen