vrijdag 24 februari 2012

Good friends....

goede middag,

bedankt voor de reacties op mijn laatste 2 kaarten :)
Het weekend staat alweer voor de deur, morgen samen met naomi naar de beurs in hardenberg, daar hebben we natuurlijk heel veel zin in gezellig met ons tweeen lekker shoppen en freubelen :)

Gisteren ben ik begonnen met dit kaartje en heb hem net op tijd af voor de challens #1 van CAS de opdracht is: Clean & simple: maak een kaart met meer dan 50% "wit" en glitters.




(sorry dat de fotoniet zo mooi is maar had hem eerst bewerkt mat paint (geseden) toen wilde hij alleen maar onderste boven uploden vandaar deze foto :( ....)

Gebruikt:
ik heb Glitter papier gebruikt-uit de restjesbak, tekst stempel-fiskars, bruin inkt- versta mark
bruine "glim" parels. nestabillitie-rond/scalop.
en nog een paar nietjes

ben benieuwd wat jullie er van vinden :)

groetjes patricia

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje.Mooie tekst is dat. Fijn dat je mee doet met MCSC!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi patricia
    een erg mooie rustige maar toch stijlvolle kaart!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia,

    wat leuk deze kaart!
    Ik ga morgen kijken of ik een mamma met dochter zie.....
    Wat leuk dat je dochter met je mee gaat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart !
    Veel plezier op de beurs !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen