zondag 29 juli 2012

paradise / challenge#1

hallo allemaal,

Hier is hij dan mijn 1e kaart als DT-lid van ScrapKaartChallence de opdracht is maak een zomerse kaart. Ik heb papier gebruikt van bo-bunny en de kaart is een "gate fold kaart" die ik heb gezien op het blog van peggy het stempeltje die ik heb gebruikt is van "pelle" en heb ik ingekleurd  met aquarel.




helaas krijg ik deze niet gedraaid



Wat heb ik verder gebruikt:
nestabillitie - rond, x-cut - flower, cardstock, inkt, glaze (3d)
vilten slippertjes.


TIP:
Ik had deze stempel zelf al een tijdje maar vind jij hem nou ook leuk? Ik kwam deze stempel van de week tegen bij de euroland voor maar 1,00



ik ben benieuwd naar jullie reacties
en graag tot ziens in blogland
gr patricia

1 opmerking:

  1. Hoi Patricia,

    ik ben er weer! Wat een leuke kaart heb je gemaakt! Het model is helemaal vernuftig zeg! Da het plaatje in de nestabilitie schuift!!!Super.
    Ik heb de stempeltjes ook zien liggen. In Apeldoorn hadden ze erg veel verschillende soorten.
    Ik ga binnenkort aan de slag voor je candy!

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen