donderdag 16 augustus 2012

challenge #3 - liefs

hallo allemaal

aller eerst wil ik de nieuwe volgers welkom heten ! leuk dat je volger bent geworden en veel plezier op mijn blog ;)

door de vakantie periode lukt het me bijna niet om achter de pc te kruipen, volgende week zijn sander (maandag) en naomi (donderdag) jarig dus volgende week zal ik er ook niet al te veel zijn helaas...'
daarna hoop ik toch weer iedere dag ff aanwezig te zijn om jullie blog
te bekijken en af en toe wat te plaatsen.

maar ondertussen is ook
dit is mijn bijdrage:





"Doen jullie wel weer allemaal met veel mee aan challenge nr. 3?
Het is namelijk een leuk thema, namelijk :
wat JIJ wil!
Kortom, je bent geheel vrij om te doen wat je zelf wil :-)
Omdat dit een (relatief) makkelijk thema is, hebben we een iets leuks toegevoegd én je maakt kans op een kleine attentie :) Genoeg redenen om mee te doen dus!

"De Gelderhorst" is een doventehuis waarin doven en slechthorenden uit heel Nederland permanent wonen. Het zijn een soort aanleunwoningen waar ze zelfstandig in flats wonen maar ook hulp krijgen indien nodig.
Omdat het een soort tehuis is zitten ze daar dus veelal zonder familie. In de vakantietijd zal dat ongetwijfeld soms eenzaam zijn voor deze mensen. Kortom, ze kunnen best een leuk kaartje gebruiken!
Maak een leuke kaart om deze menen een hart onder de riem te steken."

ik hoop dat er veel mensen mee zullen doen dit is toch een leuke actie ;)
voor meer info kijk op het blog van Scrap Kaart Challenge


fijne avond
gr patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten