zaterdag 29 oktober 2022

giftcard houders

 


Goede middag,

vandaag is het weer mijn beurt om een blog bericht te schrijven. Ik laat vandaag deze leuke simpele giftcard houder zien. Volgende maand organiseer ik een hobby beurs in ons buurthuis, waar ik met mijn kraampje sta, hiervoor moet ik wat dingetjes hebben die snel en simpel zijn om de kraam te vullen.


Je hebt niet veel nodig, een strook dubbelzijdig designpapier 10,5 cm x 29 cm, deze ril je op 4,5 cm en 15 cm. Plak het korte stukje vast als pocket (boven en onder)
de voorkant heb ik beplakt met glitterpapier of design papier van 10 cm x 10 cm.



Daarop heb ik een kaartje uit het blok geknipt deze in een passend zakje gestopt en er wat bling bij in gedaan. aan de binnenkant heb ik ook uni papier van 10 cm x 10 cm geplakt en daarop 2 banners geplakt.


Rechts bovenin heb ik ook nog wat blink geplakt, deze houders zijn makkelijk om op voorad te hebben en je kunt ze natuurlijk in verschillende thema's maken.


veel pleizer met het maken, show je ze op de groep?

groetjes Patricia












Geen opmerkingen:

Een reactie posten