zaterdag 8 oktober 2022

Kerst label in pocket.

 

Goede morgen,

vandaag laat ik jullie een leuke kesrt label zien.ik heb ik 2 oude blokken gebruikt van vorig jaar, iedere blok met labels en plaatjes leent zich hiervoor.

De pocket heb ik gevouwen van een oud muziekblad, ik heb dit online gevonden, het is eigenlijk een pocket voor in je junk journal.



vervolgens heb ik uit een groot blok een label gesneden van 10,5 x 20 hier de hoekjes afgehaald en er een lintje door gedaan, deze heb ik in het grote deel geschoven.
op de label heb ik een doiley (onderleggertje) geplakt, met een reepje afgescheurt papier uit een oud leesboek, daarop een plaatje, en wat stras steentjes.


Ik heb uit het blok plaatjes en labels geknipt van 1 klein plaatje heb ik een pocket gemaakt en deze rechts onderin geplakt daar zitten nog wat losse plaatjes en een oude postzegel in.

Inmiddels heb ik deze label met pocket ook als workshop gegeven aan mijn vriendinnen voor mijn verjaardag, en in het buurthuis dit was erg leuk om te doen, met leuke resultaten.


Groetjes Patricia.

wat heb ik gebruikt:











Geen opmerkingen:

Een reactie posten