woensdag 7 september 2011

trakteren op school!

goede avond,

vandaag was het tijd om te trakteren op school,
in het verleden heb ik er wel eens heel veel werk van gemaakt maar
als er dan getrakteerd word is alles binnen 1 minuut verscheurd :(



dus dit jaar iets minder druk maar toch leuk om te trakteren.
we hebben zakjes dierenspek met een schuif puzzel erbij dit vond ik wel leuk voor
deze groep !

de trakteer doos heb ik nog even gepimpt met leuk streepjes papier een grote
tattysticker en bling bloemen ;)



traktatie naomi

voor de juffen en meesters vond ik het lastig vaak willen ze geen koek ivm de lijn etc
ik dacht koffie is wel lekker dus we hebben zakjes latte maciato en amaretto
leuk ingepakt met een merci of bonbon.







helaas kreeg ik na het uitprinten van de labeltjes de printer niet meer aan de praat
ik had de tekst op de kaartjes zelf willen plakken...
maar zo is het ook gelukt, naomi wilde zelf heel graag stickers van forever friends.

fijne avond !
groetjes patricia

2 opmerkingen:

  1. hoi patricia
    nou dat is een heleboel werk maar je krijgt er wel waardering voor want het ziet er super leuk uit!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt superleuk!!
    leuk verzonnen ook!!

    BeantwoordenVerwijderen