zaterdag 10 september 2011

verjaardags candy !!!

Het duurde even
manlief werkt ook wel eens met de pc hahah...

De candy die 29 september op mijn verjaardag verloot word, had ik nog even als verassing gehouden, maar het is natuurlijk ook erg leuk om te zien welke candy je kunt verdienen ;)

dit setje verjaardags candy verloot ik:





Ik heb gekozen voor een kerst thema, de tijd is toch weer aan gebroken voor het maken van kerstkaarten.
de candy bestaat uit oa design papier, glitter flowers,bedeltjes, lint, fizzy moon chipboard figuurtjes en een tekst stempel van forever friends! 

wil je ook kans maken op de candy?? laat dan een HIER (klik voor de link) berichtje achter met volgnummers en plaats de foto van de candy op je blog met een link naar mijn blog"candy" 
alle namen (met nummers) gaan in een pot waaruit 1 naam getrokken zal worden, dit word 30 september bekend gemaakt op mijn blog, de winnar kan na bekendmaking
contact met me op nemen voor de adres gegvens zodat de candy verstuurd kan worden ;)


ik ben benieuwd wat jullie er van vinden ???
fijne avond nog
groetjes patricia

4 opmerkingen:

  1. Hallo Patricia, wat een mooie spullen heb je bij elkaar gezocht en inderdaad het thema kerst komt goed van pas.
    ik had me al opgegeven dus ik ga maar zitten duimen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi patricia
    wat een leuke candy en kerstpapier daar ben ik altijd al fan van dus ik ga op jou verjaardag met gekruiste vingers zitten en hopen dat je dochter een goed lootje trekt:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!!! Ik doe graag mee...
    Groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk candy, ik doe graag mee.
    Kerstpapier kan je tenslotte nooit genoeg hebben.
    Ik zal de candy op mijn blog plaatsen

    Groetjes Inky
    http://inkyscreaties.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen