woensdag 21 september 2011

vintage kaart

hallo allemaal
 afgelopen zondag avond ben ik heerlijk aan de freubel geweest en heb 4 kaarten gemaakt :)
3 voor een challenge en 1 andere... 1 staat al op het blog en dit is nummer 2.

dat is toevallig dit is ook de kaart die ik heb gemaakt voor de 2e chalenge van de nederlandse kaarten uitdaging hier is de opdracht om een kaart te maken aan de hand van een sketch en je moet een nederlandse tekst gebruiken.

dit is mijn vintage kaart :

 
wat heb ik gebruikt:
vintage knipvel marianne design, vintage design papier, cardstock,
nestabilities, roosjes, en parels.
en de onderstaatde sketch...


 
het zou leuk zijn als je een reactie achter laat op mijn blog ;)
fijne dag gewenst
liefs patricia  

3 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia
    Je kaart is mooi gelukt, bedankt voor je deelname en veel succes met de wedstrijd.
    Groeten Judith

    www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Patricia, wat een prachtige kaart is dit. Erg geslaagd. Mooi resultaat.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia,
    Je kaartje is perfect gelukt.
    Bedankt voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    http://www.kaartenuitdagingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen