donderdag 30 augustus 2012

een vlinder.....

goede middag
 
 
van het weekend ben ik nog bezig geweest met een "rouwkaart"
Helaas had ik deze kaart liever niet gemaakt. Zaterdag ochtend kreeg mijn man bericht van zijn werk dat de baby van zijn collega plots is overleden, zoiets is onbegrijpelijk.........
 
vandaag was de dienst........ ik wil toch even het kaartje laten zien
ik heb er een gedicht van marjolein bastin in verwerkt die
en de kaart er op aangepast:
 
 


 
 
 
gedicht:

Een hemelsblauwe vlinder
vliegt hoog in de lucht.
Hoger en hoger...
Het lijkt of de vlinder verdwenen is
omdat het blauw van de vlinder
hetzelfde is als de lucht

Soms is het moeilijk te geloven
in wat niet zichtbaar is....
We denken dat de vlinder er niet meer is....

Maar ze vliegt nog steeds,
alleen buiten ons gezichtsveld.
Hoger en hoger.....
Voor nu, voor altijd.
 
 
~marjolein bastin~
 
liefs patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten