zaterdag 25 augustus 2012

Naomi 8 ! (en problemen met e-mail)

goede morgen allemaal
 
 
mijn e mail ligt er via mobiel uit ben bang dat het niet te lang duurt en dat ik op pc ook niet meer kan inloggen :( met onze "prive email" hedden we 2/3 weken geleden precies hetzelfde
dat is nog steeds niet opgelost erg vervelend ...
 
 
inmiddels is naomi jarig geweest ze is al 8 jaar, we hebben een gezellige verjaardag gehad en ze is erg verwend....
 


Ze heeft per post 2 prachtige kaarten ontvangen van GerJanne en Jolanda ze is er erg blij mee !!!
Heeel er bedankt dames SUPER, ik hoop vanmiddag de kaarten te kunnen
 plaatsten (ivm e mail)
 
fijn weekend
gr patricia
 


3 opmerkingen:

  1. Hoi Patricia,

    wil je alsjeblieft de kaart nog niet uitgebreid laten zien? Ik zet hem volgende week op mijn blog, namelijk. Fijn dat ze een leuke dag had! 8 is ook een heel mooie leeftijd.
    Balen van het internet zeg. Hopelijk is het snel weer voor elkaar!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi gerjanne

    geen probleem ik wil de foto ook wel achterwege laten als je liever wilt? dan maak ik volgende week een nieuw bericht als je hem er zelf op hebt staan met link naar je blog....

    zeg maar wat je het liefste wil, 1 ding is zeker hij is echt SUPER mooi het bezoek zat ook te watertanden hahah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben blij dat hij is aangekomen.
    Wat jammer dat ze niet meer kaartjes heeft gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen